• november 2023

wij komen hier al jaren op de heen weg naar Frankrijk en op de terugweg een hele fijne plaats. In weiswampach gaan wij altijd diesel tanken en voorheen ook LPG maar dat is helemaal niet meer mogelijk het staat wel op de LPG app maar ze hebben het niet.

benenineke

prima overnachtingsplaats. wij komen hier al voor de 5e keer. snachts stil. het centrum is een bezoek waard. veel fiets mogelijkheden.

Jannie-en-Joop

We hebben hier alleen geslapen, geen idee hoe de voorzieningen verder zijn. We stonden rustig aan de rand van de sportvelden.

• november 2023

• Rodter Straße 9a