• november 2023

2 sterren voor het uitzicht. flot bleu nog steeds defect ,geen tickets dus hebben we ook niet betaald ,omdat er niets wekrt wordt WC in grijswater gedumpt. veel toiletpapier ,rommel en peuken overal.

Vlinderhondje

Inderdaad de Sanizuil en het betalingssysteem werken niet. Wel prachtig uitzicht en rustig gelegen langs fietspad. Prima plaats indien je zelfvoorzienend bent.

Adfun

wel rustig maar niets werkt daar.

• november 2023

Adfun

wel rustig maar niets werkt daar.

• Haie Notre Dame

6990, Hotton, BelgiëSitecode: 41559