Camping Aux Sources de Lescheret

Vaux-sur-Sûre, Luxemburg, Waals Gewest, België

camping mag je het niet noemen 1 grote vuilnisbelt waar je ook nog 31 euro voor moet betalen voor 1 nacht ipv de 17,50 wat op de site staat geen aanrader dus

Duinmeijer

De op CC vermelde prijs (€17,50 voor een campingplaats in het superhoogseizoen) was incorrect . De juiste prijzen staan op onze website. en heb ik u meegedeeld Het stond u vrij om te gaan. maar u verkoos te blijven en daarna u gal te spuwen op deze website. Wel net vind ik het, dat u geen alias gebruikt.

• mei 2022

prima voor 1 nacht slapen als je alleen stroom nodig hebt, niet goedkoop. Echt maar 2 camperplaatsen, je komt met camper niet verder het terrein op.

• juli 2020

• mei 2022