We zijn hier voor de derde keer voor 1 nachtje. geweldige camping. Ook de nieuwe beheerders zijn erg vriendelijk en dienstverlenend. De camping heeft een mooie ligging aan de rivier en dicht bij het centrum. sanitair is goed.

Campernerds

wij kwamen laat aan, campers stonden op verschillende plaatsen in die wijk ivm verbouwen zwembad. maar prima voor een nachtje! voelde veilig. dicht bij een camping.

Campersleven

prima parkeerplek bij zwembad. rustige nacht gehad met nog 3 andere campers. er wordt nog wel verbouwd aan het zwembad maar geen last van gehad. geen faciliteiten maar je betaald ook niks.

• Rue de la Piscine 8

6980, La Roche-en-Ardenne, België