• maart 2023

Wij wilden boeken voor april op deze natuurcamping maar helaas zijn campers langer dan 6.5 meter niet meer toegestaan . Volgens de beheerder zijn campers van 7 meter te zwaar voor de ondergrond daar op de camping !

kiasport

mooie natuurcamping, kleine camper geen probleem, weinig plekken voor grote campers (vanaf 7m) zorg wel dat je vóór sluitingstijd aanwezig bent anders kom je de camping niet op. De eigenaresse was onverbiddelijk! sanitair aan vernieuwing toe.

• oktober 2021

Marly

Beste Marly en Vera, Onze excuses voor de niet correcte tijden op google, deze zijn nu aangepast. Dit moet per seizoen gedaan worden en helaas was dit nog niet gebeurd. Wij betreuren het dat u niet even met ons bent komen praten en uw bezwaren kenbaar heeft gemaakt. Dan waren wij daar zeker uitgekomen. Tot slot zijn wij erg dankbaar dat onze camping nog zo goed bezocht wordt in het najaar, juist nu hebben wij weer wat meer tijd voor gesprekken met onze gasten en dat wordt zeer gewaardeerd. Verder sturen wij vooraf alle informatie bewust naar onze gasten zodat zij op de hoogte kunnen zijn van allerlei zaken met betrekking tot aankomsttijden op de camping maar ook informatie hebben over vele zaken waar zij hun voordeel mee kunnen doen zoals de, voor de mensen uit meer stedelijke gebieden, ongebruikelijke openingstijden van winkels, postkantoren e.d. en hier niet voor verrassingen komen te staan. Tot slot willen wij graag meegeven dat wij ten alle tijden openstaan voor een open dialoog en indien onze gasten speciale wensen hebben en zij deze aan ons doorgeven er heel veel mogelijk is. Maar als er niet wordt gecommuniceerd wordt het voor ons lastig om onze gasten in zoveel mogelijk wensen tegemoet te komen. Ons standpunt is: ”van vragen wordt je wijzer, voorkom je onduidelijkheden en zal je leven een stuk aangenamer worden”. Met vriendelijke groet, Lucinda & Gertjan Scherphof Camping Tro Do Way

• maart 2023

• oktober 2021