ondertussen al 3 "permanente bewoners" wat is de rol vh gemeente bestuur hier ???

CVH2260

Gemeente zulte doe wat aan die twee vaste bewoners daar op de camperplaats. Ze denken daar het monopolie te hebben. Als je als bezoeker komt wordt door die twee op allerlei feiten gewezen waar zij niet van gediend zijn. Je mag er maar 48 uur staan waar zij zich niet aan houden.

ineke-en-Rinke

idd krappe plaatsen als het vol staat, maar wij hadden geluk en konden mooi parkeren en overnachten. Om de plek te vinden volg je best aanwijzing parking Raveel, (anders rij je zoals wij de heel lange straat op en af op zoek naar de mooie rustige plek (parking aan een schoolthz))

• Leihoekstraat

9870, Zulte, België