• oktober 2022

Vandaag nog eens de sfeer komen opsnuiven, stond maar één camper tussen een parking vol auto’s. Was normaal voorzien voor campers. Het viel op dat alle parkeerborden voor mobilhomes weggenomen zijn. Er stond ook een caravan geparkeerd. Gemeld aan de toerisme info.

Globbetrotter-Halle

Dank u voor uw reactie. We hebben dit even nagevraagd aan onze sportdienst en afgelopen weekends waren er tal van evenementen. September is meestal een drukke maand wat events betreft. Door de drukte zou het inderdaad kunnen dat bepaalde bordjes minder zichtbaar waren. We zijn volop bezig met het uitwerken van definitieve bordjes voor de campers. Wordt zeker opgevolgd. Bedankt voor uw begrip.

• oktober 2022

Parking Sporthal 't Rosco