Aardige camping. Beperkt sanitair, vriendelijke, behulpzame eigenaar, maar de prijs van € 35 is o.i. veel te hoog voor het gebodene. Wel lekker geslapen.

Janneth

een prachtige camping; keurig verzorgd, maar de prijs voor één nacht ( 2 personen, auto en caravan) is aan de zeer stevige kant nl € 40,00. !!!!!

rengersweg25

Vriendelijke ontvangst door Jos met zijn hond. Opzich een rustige camping alleen tijdens ons verblijf vaak landbouwvoertuigen in de weer. Hebben in de 6 nachten dat wij er waren, niet kunnen constateren dat het sanitair werd schoon gemaakt. Mooie fiets omgeving. Grat.

Camping Leeuwerikenveld