ik woon in Izegem en ik vind het een beschamende plaats gewoon tussen de autos, op een drukke rijweg aan de achterkant van het station, onrustig en denk dat je max 7m mag zijn, jammer

nancy-en-katrien

Beetje onrustig maar netjes. Gratis en dat is niet overal meer zo.

• april 2023

Dankjewel Izegem! Een nachtje is kort om alles te bezoeken. Bierkasteel, museum, toffe horeca, leuk om te fietsen. We kregen onze camper moeilijk waterpas. Tijdens de nacht rustig en overdag is er wel beweging maar stoort ons niet we zijn toch altijd op pad :-).

nancy-en-katrien

Beetje onrustig maar netjes. Gratis en dat is niet overal meer zo.

• april 2023

Eperon d’Or