Prima camping !! Goede sanitaire voorzieningen!! Mooie grote plaatsen op gras!! Goede wifi!! Top!!

Vuurenvlam

prima lokatie! Mocht je pizza bestellen even opletten; kosten 27,50, ik geef 2,50 tip en er wordt 32 euro afgeschreven. niet onoverkomelijk maar wel vervelend.

JoopV

Prima camping. zeker als je op doorreis bent. Wij hebben hier 1 nacht gestaan op 21 Okt. Het sanitair, wat prima is, was voor de helft open. Geen probleem het was rustig. Vriendelijke ontvangst en erg behulpzaam. Een aanrader. Wij onthouden hem zeker voor de volgende keer.

Camping Officiel Arlon