Heerlijke, stille camping aan de Amblève met ruime staanplaatsen. Op loopafstand van Aywaille en diverse winkels. Leuk terras bij het kasteel voor een Belgisch biertje en een hapje. Receptie doet zijn best het de bezoekers naar hun zin te maken. Goed startpunt voor fietsers en wandelaars.

Brumpie

hoi Brumpie, tja de winter en de Pasen waren enorm nat, dat is niet tegen te houden. verharden is ivm verschillende natuur en milieu regels niet toegestaan. en zou ik eigenlijk ook niet willen we zijn een groen natuur camping en met de grote vertrek na de Pasen heeft er 1 wagen gesleept moeten worden dus de ondergrond is hard maar de gras toplaag wordt zacht. plekken zijn idd lekker groot fijn toch, we hebben ook kleiner plekjes u mag kiezen. vuur rook wind tja wat kan ik er van zeggen....? we zijn blij dat het überhaupt nog mag.

Wij hebben hier 1 nachtje gestaan. We hadden een prachtige plaats. Alle plaatsen zijn groot en gesitueerd langs het riviertje. De wandeling langs het water is leuk om te doen. Lekker biertje gedronken bij de taverne. Zowel de beheerder als het personeel is alleraardigst. Wij komen zeker terug.

Domaine Chateau de Dieupart, camping