Camping Saint-Remacle

Bertrix, Luxemburg, Waals Gewest, België

Heel goed ontvangen, gelijk een welkomst drankje van Helmuth. Mooi plek aan t water, prachtige omgeving. Nieuw sanitair, jammer dat sommige gasten hun wasbak na de afwas niet netjes achterlaten, dat heb je dus zelf in de hand. Het ziet er keurig uit. Lekker pizza of pasta kun je er ook eten.

SilviaGroenendijk

mooie rustig gelegen camping aan het water. sanitair prima. Aardige zeer gastvrije eigenaar. Leuk restaurant met bar. we komen zeker terug. Marja

Camping Saint-Remacle