Hobby600!

Bedankt om hier uw reactie achter te laten. Geen probleem dat u onze prijs te hoog vindt, dat had u ons onmiddellijk kunnen laten weten, we hadden u kunnen doorverwijzen naar een gratis staanplaats. We wisten niet dat we u benadeelden toen we u een plekje aanboden op een dag dat alle naburige campings volboekt waren. Wij beperken echter op de 2ha ons aantal staanplaatsen, zodat iedereen een zee van ruimte heeft en ten volle kan genieten van het natuurlijke domein. We vragen inderdaad om 1 van onze plekken online te reserveren op de website waarvan u de link hier in dit profiel kan vinden. Dan krijgt u een factuur en kan u makkelijk online betalen. Op de website kan u ook lezen dat we inderdaad vragen om voldoende draad mee te nemen zodat u kan kiezen waar u staat. Dichtbij of ver van de verschillende stroompunten (in totaal een 5 tal verdeelkasten) U hebt namelijk bij ons de keuzevrijheid om te staan, gezien de enorme hoeveelheid ruimte die we bieden. We noemen het op de website ook 'wildkamperen' met de nodige faciliteiten. Ook loosplaatsen zijn voor handen en staan aangeduid op het plannetje dat uithangt. Ik was bijna het hele weekend ter plaatse om te begeleiden, u had gerust kunnen vragen naar de loosplaats. In onze mail na reservatie krijgt u altijd het noodnummer mee waar we 24/24 bereikbaar zijn. We wensen je nog veel camperpret! Groetjes uit La Divine Providence.

La Divine Prividence