Torgny

Rouvroy, Luxemburg, Waals Gewest, België

• oktober 2022

• september 2021

Op de parking van het lokaal voetbalveld gestaan. Er zijn een vijftal moeilijk waar te nemen rechthoeken gemarkeerd die vermoedelijk verwijzen naar camperplaatsen. Geen "camperbord" ter plaatse. We hebben er zonder problemen overnacht. Het dorpje en de omgeving is mooi om er te wandelen.

• augustus 2021

we hebben hier een nachtje gestaan om dit mooie plaatsje te bezoeken. Le plus beaux villages de Wallonie. Er staat geen camperbord en we twijfelen of het wel een camperplek is.

• oktober 2022

• september 2021