12m lengte ! ?, zelfs mijn 10m onmogelijk tenzij indien je 2 m op straat wilt staan. Spijtig, st Hubert mooi dorp.

Steenkapper

Mooie plek, goede voorzieningen. Één nacht gestaan. Inderdaad overdag druk met verkeer over het kruispunt en vanuit de achterliggende gemeentewerf, maar ‘s avonds en ‘s nachts stil. Stadje is leuk om doorheen te wandelen, met zijn bijzondere basiliek.

Michael-en-Linda

Prima plek met picknickbanken en gratis serviceplek.

Michael-en-Linda

Prima plek met picknickbanken en gratis serviceplek.

• Rue de Lavaux

6870, Saint-Hubert, België