Camping Anderegg

Weismes, Luik, Waals Gewest, België

Camping Anderegg

ruime kampeerplaatsen - gescheiden door hagen en een beekje over de camping - campingwinkeltje - recreatieruimte en TV-ruimte - centrum 1,5km

• Bruyères 4

4950, Weismes, België
  • € 24,50 • 2 apr. t/m 3 okt.

• juli 2021

toffe camping zeker voor families zeer goed sanitair met wasmachine en droog kabienne voor natte spullen te drogen na een natte wandeling of fietstocht ook veel te beziens in de omgeving vriendelijke uitbaters die je zeker helpen waar ze ook kunnen kortom een pluim

• september 2020

Nette camping. Alles moet wel apart betaald worden. Dus kan best oplopen. Sanitair netjes. Alleen 1 douche voor de heren.Grrrrr. kan echt niet voor dit formaat camping.

john-en-hanny

Bedankt voor uw beoordeling. Je hoeft alleen extra te betalen voor wifi of om te douchen anders nemen mensen een douche van 15min en dan moeten andere mensen te lang wachten en het heeft ook zijn ecologische redenen want sommige mensen draaien het water niet eens uit als we doe het niet zo. We hebben twee douches voor mannen, twee voor vrouwen en één voor gezinnen voor 40 plaatsen, dat is het dubbele dat we officieel nodig hadden. In verband met covid mogen we op dat moment geen twee douches naast elkaar openen. vriendelijke groeten Lesley en Peter

leuke nette camping. jammer dat door het warme weer het beekje uitgedroogd was. Hierdoor konden we niet verkoelen in tijdens deze hete dagen. mooie grote staanplaatsen. zeer fijne speeltuin voor de kids.

gerrir

Bedankt voor uw review, door de droge zomers komt het inderdaad vaker voor dat het riviertje zonder water komt te staan, dat is erg jammer maar aan de natuur verander je helaas niet. gelukkig ligt het meer van Robertville op slechts 1km wandelen via het bos, daar vind u een aantal plekjes om met de voeten in het water te gaan. op 2km bevindt zicht het zwemgedeelte, waar er ook bootjes te huur zijn. mvg Lesley en Peter

• juli 2021

• september 2020

gerrir

• € 24,50 • 2 apr. t/m 3 okt.