locatie handig voor tramtreinen naar Brugge Gent vlekkeloze service die we ontvingen was eerste klasse zou zeker terugkomen?

davidanddiane

vriendelijk welkom, gemakkelijk te lopen naar restaurants, bars, winkels en strand. tram naar Oostende kunnen nemen. schone voorzieningen. enige keerzijde is dat je alles moet betalen, elektriciteit, douches, water om je in te wassen en zelfs je vuilnisbakken.

theo-willeke

Jullie wisten op voorhand dat, door de late boeking, het een plaats was helemaal achteraan op de camping. Dit vonden jullie geen probleem. Onze prijzen staan online en zijn ook nog eens ter plaatse geafficheerd.

Camping Waranda