• april 2023

Mooie, nette camping aan zee, op fietsafstand van Oostende. Jammer dat douchen met muntjes/kaart gaat (dus bijbetalen) en wifi is ook niet gratis. Voor ons is deze camping veel te druk en volgepropt, wij kiezen voortaan liever wat ruimere campings.

• oktober 2022

grote nette camping, schoon sanitair en op fiets afstand van Oostende

• maart 2022

Zojuist een week verbleven op camping Astrid. Een heel verzorgde camping met grote camerplaatsen. Naar ons aanvoelen één van de beste campings aan de kust. Hier komen we in het laagseizoen heel graag terug. Nadette en André Deerlijk

• april 2023

• oktober 2022