Prima camping. Vriendelijke ontvangst waardoor je je welkom voelt. Veel stacaravans maar voor campers ook een keurig veld dat goed onderhouden wordt. Sanitair ruim toereikend. Kust van Oostende prima lopend te bereiken. Aldi en Colruyt supermarkten direct voor de ingang van de camping.

The-next-trip

Mooie, ruime goed onderhouden plaatsen. Geen afscheiding tussen de plaatsen. Beetje verouderd maar wel schoon santair. Vriendelijke dame bij de receptie. 4 km van strand. Brugge 22 km op de fiets. 2 supermarkten tegenover camping.

Frank987654321

Mooie ruime camperplaatsen, vriendelijke ontvangst, dicht bij supermarkten. Sanitair en douches prima in orde. Prima onderhouden en gelukkig geen honden toegelaten. Voor ons moet het niet meer zijn, was ons derde bezoek en komen zeker nog terug als we naar het zeetje willen gaan.

Camping Ter Hoeve