Prima rustige en schone plek met goede voorzieningen. heel dicht bij de snelweg. Geluid van de weg is goed hoorbaar maar voor ons niet storend. Top dus.

peregrins

50,84898° N, 3,36866° O Prima plek op doorreis. Gratis. Water en elektriciteit tegen betaling. Entsorgen. Direct naast de snelweg. De mogelijkheid om even aan te kloppen bij Vano Campermobil voor een kleine reparatie of een onderdeel. Wat wil je nog meer? De correcte coördinaten.

deruit

Mooie schone CP. We waren hier op doorreis. en stonden hier alleen. Wel veel lawaai van de snelweg, maar daar hadden we voor gekozen: niet te ver van de route.

Camperplaats Vanomobil Deerlijk