• mei 2022

Waterautomaat steelt je geld en levert geen water. De vuilstortplaats voor zwart water was handig. Beetje lawaaierig als je blijft overnachten, wat is toegestaan als je in de werkplaats aan het werk bent. Overnachtte maar helaas hadden ze het te druk om ons te helpen. wij gingen verder.

• november 2021

prachtig om te overnachten, sanitair zuil werkt perfect.Zeer vriendelijke mensen zowel in de toonzaal als de werkplaats. Luc

• november 2020

Servicepunt is nog steeds defect "DEFECT"

• mei 2022

• november 2021

• november 2020

Servicepunt is nog steeds defect "DEFECT"

Servicepunt Urbano motorhomes