vroeger waren het mooie camperplaatsen maar deze zijn opgeofferd ten voordele van vaste stacaravans.

Jefdbl

vriendelijk onthaald bij de receptie, man begeleide ons netjes tot aan de plaats. Sanitair gedeelte was netjes onderhouden, maar wel snikheet. Plaats was nu rustig want weinig kinderen op het speelveld, misschien in het hoogseizoen minder fijn.

Rocy88

Gietfout! Plek om te vergeten voor natuurliefhebbers!! Gleed het busje tussen twee rijen stacaravans!! Het leek wel de toeristische "industrie"!! Geen vervolg voor ons. 👎

• Duinenstraat 284

8400, Oostende, België