• juli 2019

vriendelijke ontvangst. maar zeer basic is nog te lux uitgedrukt. 1 staan wc en 1 douche (buiten omkleden) in een stalen frame met golfplaten. geen aanrader.

• september 2014

• augustus 2013

Wij hebben hier in juni 2013 gestaan. De voorzieningen zijn inderdaad erg "basic". De beheerder is wel erg vriendelijk en kwam direct met een fles eigengemaakte slibovic en wat groente uit eigen tuin. Met de camper kun je eigenlijk maar op één plek staan omdat de overige plaatsen veel te steil zijn.

• juli 2019

• september 2014