Het gehele jaar open, gratis douche/toiletgebruik voor campers, snel internet. Bescheiden locatie op paar minuten lopen van de bekende brug. Binnenstad vol toeristen en dito souvenirwinkels. Wij betaalden €50,00 contant.

Camper-Wolf

Een pracht van een locatie met een geweldig terras uitzicht op de brug😀. de prijs is hoog maar ja je hebt een schone wc en douche. je oopt zo het centrum in s' avonds😁. Wij betaalde 100 BM dat was even schrikken maar ja met de plek waren we erg tevrede.

user594220358

Een mooie locatie om Mostar te bezoeken maar wel een top prijs voor deze locatie 50€ wel veel geld voor een plek waar je bijna maar amper uit je camper kunt stappen

• Gojka Vukovića 3

88000, Mostar, Bosnië en Herzegovina