Autocamp Blagaj

Kosor, Mostar, Federatie van Bosnië en Herzegovina, Bosnië en Herzegovina

• juli 2024

wat een super camping is dit, en ik heb de eigenaar verteld dat ie gerust meer euro per nacht mag gaan vragen, 15€ is echt veel te weinig voor al het geen wat je krijgt. je wordt er volledig in de watten gelegd super 💯💯👌Ben en Monique uit Tilburg

• juli 2024

wij weren al 10x op deze camping en de familie is nog altijd even gastvrij. ze zijn zeer behulpzaam en we hebben er nu 11 dagen gestaan en steeds lekker gegeten in het restaurant. Tot volgend jaar lieve mensen Bennie en Annie

• juni 2024

Geweldige gastvrije familie. Ze bleven maar welkomstdrankjes geven…Hebben lekker gegeten in het restaurant van de camping mooie ligging aan de rivier. En ja een 5+ was ook zeker op zijn plek geweest.

• juni 2024

Autocamp Blagaj