Deze parkeerplaats is prima geschikt voor een bezoek aan het Paleis van Maria en Botanische tuin (300 meter) maar voor overnachting betaalden we 40 lev = €20! Wel zeezicht, geen voorzieningen.

• juli 2020

Uitstekende plek voor een vrije plek. Restaurant dichtbij en direct aan het Balchik 'prom'. Ik heb de nacht niet op de proef gesteld, dus niet zeker of je gemakkelijk kunt rusten, maar verder bijna perfect. Geen toiletten die we konden zien, maar het restaurant heeft ze als je er vaak bent

• juli 2019

hang jongeren weinig last van gehad er zijn net nieuwe lantarenpalen geplaatst tevens komt er een slagboom om het racen tegen te gaan.

• juli 2020

• juli 2019