Een prima plek voor bezoek aan prachtige klooster. Ook de refter bezocht, we mochten aansluiten bij een groep. we hebben hier geparkeerd en ook overnacht voor totaal 10 lev. Heel fijne en rustige plek! Geen last van verkeer.

• april 2023

Links gelegen betaalde en bewaakte parkeerplaats 6 lev. Overnachten 10 lev. toilet 1 lev. Langs drukke weg. Schaduw.

• juli 2019

Parkeerterrein bij prachtig klooster. Schaduw en zonplekken, niet te vroeg komen, vanaf 17 uur keus genoeg. Je mag binnen fotograferen. Restaurants op loopafstand. 40 min rijden van centrum Plovdiv. Toiletten 0,5 Lev. ‘s Nachts nauwelijks verkeer, je hoort de ruis van het riviertje enigszins.

• april 2023

• juli 2019