• september 2019

In de coördinaten is er een eigen parkeerplaats. dat toen hij aankwam het vol was en uiteindelijk noz 25 euro in rekening heeft gebracht voor een nacht. Morgen gaan we naar een paking naast deze 300 m. Ik denk dat ze overeenkomen met de foto's hiervan

• augustus 2019

De manager na te zeggen dat er geen ruimte was, vond hem toen maar vroeg om 25 euro in plaats van 15 ... we vertrokken omdat het gebied geen comfort had

• februari 2019

Ik was hier in september 2018. dit park accepteert geen campers