Cannenburg Caravans & Campers

Almere, Flevoland, Nederland

Over deze locatie

Cannenburg Caravans en Campers biedt u alles voor een onbezorgde kampeervakantie. Cannenburg is de specialist van Nederland als het gaat om Hobby kampeerauto's. U kunt bij ons terecht voor een uitgebreide selectie nieuwe Hobby campers en caravans van Hobby, Fendt en Caravelair. Liever een occasion? Wij hebben ook altijd aanbod van mooie, scherp geprijsde, gebruikte caravans en campers.

In onze kampeerwinkel vindt je alle benodigdheden en onderdelen voor een vakantie met de camper of caravan.

Cannenburg heeft een team van goed opgeleide techneuten en schadeherstellers voor montage van accessoires als cassetteluifels, scooterdragers, trekhaken, schotels, daglichtpanelen en reparatie van uw kampeerauto bij schade. U kunt ook uw kampeerauto laten wassen.

Cannenburg is lid van Viva Kamperen en BOVAG en FOCWA aangesloten. Tevens Truma Partner, Thule Experience, Thetford servicecenter, Mectaronic servicepunt, TÜV-gascontroleur (tbv Duitsland)

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 9.00 uur - 17.30 uur en Zaterdag: 9.00 - 17.00 uur. *Zaterdag is de werkplaats gesloten.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• oktober 2019
    Thijm en Lioni

Thijm en Lioni

• september 2018

Wij hadden op 08-08-18 een afspraak voor onderhoud van de dakairco, het vervangen van de kitnaad boven de voorruit, reparatie van de kookplaat en reinigen van de gasbrander van de koelkast. Dit alles was klaar in nog geen 2 uur. Vakkundig gedaan, prima service!

awaza

awaza

• juli 2018

Afgelopen dinsdag een lpg-fles laten installeren met een buitenvulling. Keurig ontvangen en de overdracht was uitmuntend. In de middag gebeld dat men klaar was en mocht gelijk alles bekijken en beoordelen met de monteur erbij. Hier kunnen nog veel bedrijven van leren. Kom er graag nog eens terug.

John-Doe

John-Doe

• mei 2018

Werd op een prettige manier geholpen met het zoeken naar een oplossing voor het aansluiten van een gas BBQ M.b.t. gebruik buiten de camper.

Cor123

Cor123

• maart 2018

Leuke winkel, goed assortiment met goede prijzen en vooral super vriendelijke medewerkers achter de balie! Complimenten hoor! Wij komen zeker weer terug.

B.P.

B.P.