busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud

Caravan Service Oost Nederland

Wehl / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud

Aangesloten bij:

BOVAG

Caravan Service Oost Nederland is ook de specialist voor onderhoud en schadeherstel aan uw camper. Wij houden ons niet bezig met het motorgedeelte maar vooral met de opbouw. Het herstel van de opbouw bij schade of lekkage is onze specialiteit. Een lekkage kan grote gevolgen hebben voor uw camper, maar is door ons goed te herstellen.

Openingstijden

N 51.94904, E 51.94904
N 6°12'49", E 6°12'49"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!