busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverhuur

CO-BUS

Ooij / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverhuur

Zelf je uitzicht kiezen. "Zullen we hier blijven of verder gaan".

Een buscamper brengt je verder ook via kleinere wegen en haarspeltbochten. Geniet!

CO-BUS heeft goed onderhouden buscampers te huur voor een vakantie met bewegingsvrijheid. De huurprijs van onze buscampers is inclusief alle extra’s, zoals onder andere keukeninrichting, tafels & stoelen en fietsenrek.

Altijd een vast bed, koelkast, wasgelegenheid en eigen toilet bij de hand. Gaan en staan waar u wilt, maximale privacy, nooit meer een tent opzetten of ´s nachts met een zaklampje op zoek moeten naar het toilet. En is het een keer slecht weer, met zoveel comfort gaat dat helemaal aan u voorbij.

CO-BUS verhuurt haar buscampers in het voorjaar, de zomer en het najaar vanuit Ooij bij Nijmegen, Gelderland.

In de wintermaanden biedt CO-BUS een fly and drive service aan op airport Faro (Algarve-Portugal).

Zie ook onze verhuur in PORTUGAL in de WINTERmaanden - fly and drive service airport Faro: CO-BUS.NL - Overwinteren.

Voor meer informatie zie de website CO-BUS.NL

Contactgegevens:

N 5°56'57", E 5°56'57"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!