Cor Olie Recreatie

• oktober 2022
    riny-en-ellen

riny-en-ellen

• augustus 2018

Kwamen kijken naar camper, verkopers hadden geen aandacht.. dus dat was een kort bezoekje. Zou er geen camper kopen

Jaap-Vegter

Jaap-Vegter

Goedenmiddag mijnheer Vegter, Wij komen zojuist terug van vakantie en lezen uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet geholpen bent door een van onze verkopers. Dit is juist niet gebruikelijk bij ons. Tijdens de vakantieperiode als het wat rustiger is zijn de verkopers vaak bezig met het klaarzetten van de showwagens of de bestellingen aan het nalopen voor de verkochte wagens. Het is niet de bedoeling dat ze u dan niet zien maar helaas is dit blijkbaar in uw geval wel gebeurd. Jammer dat u niet even naar de balie/receptie bent gelopen om naar verkoper te vragen want wij hadden u graag geholpen en een kop koffie (welke overigens heerlijk is) of een kopje thee aangeboden. Wij nodigen u graag uit om een afspraak te maken zodat we dit uit kunnen praten en om onze campers te bekijken. U bent natuurlijk ook altijd welkom om zonder afspraak even langs te komen. Behalve Weinsberg campers zijn wij vanaf aankomend seizoen ook Knaus camper dealer. Met vriendelijke groeten, Carlo en Hellen Olie

• juni 2018
    jabu