busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

De Gijt Handelsonderneming

Ede / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Wij zijn een kleinschalig camperbedrijf, erkend door RDW, onze doelstelling is het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige campers tegen een scherpe prijs.

Ons aanbod bestaat voornamelijk uit intergraal, halfintergraal, bus en alkoof campers. Door het kleinschalige en eenvoudige karakter van ons bedrijf kunnen we de kosten laag houden. De prijzen die vermeld staan zijn dan ook all-in prijzen.

Al onze campers worden afgeleverd met een gratis camper-check en nieuwe APK zodat u onbezorgd kunt reizen en verblijven. Uiteraard krijgt u bij aflevering een uitgebreide uitleg over het gebruik van uw camper!Bij ons betaalt u geen afleveringskosten en wij hanteren de meest coulante garantievoorwaarden van Nederland.

Maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Zondag gesloten.
Avonduren is mogelijk op afspraak.

Contactgegevens:

Hakselseweg 19 , 6713 KT Ede, Nederland
Tel.: 06-38269849 | Email: info@degijt.com | Website camperlocatie

GPS:

N 52.03305, E 52.03305
N 5°39'16", E 5°39'16"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!