De Jong Hattem

Koopavond
vrijdag juni t/m augustus 17:30 - 20:00 uur

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

Hans-Cornelissen

• oktober 2018

• september 2018

Tiedo-en-Marion

Beste Heer Kruisselbrink, wij zijn verbaasd over de beoordeling welke u heeft geplaatst. U heeft het over verzekeringsfraude en dat vinden wij nogal een beschuldiging. U heeft destijds gevraagd wat alleen de tank ongeveer koste en het arbeid. Het bedrag wat u is gegeven is daarvan een grof geschat bedrag geweest. Er is helaas niet van te voren exact te vertellen wat er allemaal stuk is gereden bij een aanrijding en hoe lang het duurt om alles te vervangen. Hoe hard de klap van de aanrijding geweest is en wat er stuk is blijft altijd een vraag totdat je de tank er onderuit hebt gehaald. Het blijkt dat er nog heel wat meer onderdelen vervangen en of aangepast moesten worden. Dus eenvoudig alleen de tank is er dus niet vervangen. Als wij letterlijk alleen de tank hadden vervangen had u hem niet normaal kunnen gebruiken. Er is tevens nog een aanpassing gemaakt om het nog wat beter te maken als het was. Wij hebben met uw verzekering, de NKC, goed contact gehad en foto's gestuurd alsmede een calculatie overlegd. Deze hebben er naar gekeken en als normaal bevonden en dus akkoord gegeven voor de calculatie/reparatie. U mag ook met hun contact hierover opnemen. Dat vinden wij geen enkel probleem. Tevens heeft u bij het ophalen echt niet gevraagd naar de calculatie. Wij denken dat het normaler is om dit soort dingen eerst te overleggen met ons of met uw verzekering alvorens een soort beschuldiging te plaatsen op beoordelingen.

• januari 2018
    Lena