Dutch Campers B.V.

Lelystad, Flevoland, Nederland

Over deze locatie

Dutch Campers in Lelystad (Flevoland) is de afzetunit specialist met een ruime ervaring in carrosserie en camperbouw.
Volledig in huis maken wij afzetunits (ook wel opzetunits en opzetcampers genoemd) voor op pick-up auto’s (Toyota Hilux, Nissan Navara, VW Amarok, Ford Ranger en vele andere) en campers op Mercedes Sprinters (4×4), Volkswagen Transporters en Land Rover Defenders.

Bent u gesteld op persoonlijke aandacht, comfort, smaakvolle ontwerpen, 100% Nederlandse kwaliteit en design, en oog voor details? Wij heten u graag van harte welkom bij ons bedrijf in Lelystad!

Ook produceren wij buscampers, alkoof en halfintergraal-campers, dit ook alles geheel naar de specificaties en wensen van u. Onze kracht is dat u volledig de regie heeft over belangrijke persoonlijke smaken, zoals bijvoorbeeld de keuze in kleuren, hout decors, vloerafwerking, wandafwerking en uitvoering. Daarnaast staat kwaliteit en afwerking voorop! Wij produceren stuk voor stuk unieke projecten waar wij geen concessies in doen kwaliteit.

Kortom, Dutch Campers is uw perfecte partner voor een heerlijke en avontuurlijke vakantie!

Camperbouwer

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!