busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

Merken:

Bürstner, Kabe, Knaus, Weinsberg

Eurotrek te Coevorden (Drenthe) is al meer dan 20 jaar een begrip voor nieuwe en gebruikte kwaliteitscampers.
Om alle campers goed aan u te kunnen laten zien hebben wij een showroom en een occasionplein.

In onze showroom kunt u de nieuwe modellen in alle rust van binnen en buiten bekijken.
Op ons occasionplein vindt u een uitgebreid aanbod aan campers van alle merken in diverse prijsklassen.
Als u een camper wilt kopen adviseren wij u graag.

Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte campers hebben wij een werkplaats waar u terecht kan voor onderhoud en reparatie aan zowel het camper gedeelte als het auto gedeelte.
Wij zijn aangesloten bij de Bovag  wat voor u een extra zekerheid betekend.
Eurotrek Campers is begin 2000 begonnen in Assen met de verkoop en verhuur van campers en werd dealer van de merken Knaus, Dethleffs en Sunlight.

De locatie in Assen aan de Nijverheidsweg bleek te klein, en er werd gezocht naar een beter alternatief. Deze werd gevonden door overname van de werkplaats en camper/caravan afdeling van Petstra te Coevorden aan de N34. Door deze overname groeide de werkplaats van 1 monteur naar 5 monteurs waardoor nu alles in eigen beheer gerepareerd en onderhouden kan worden. Ook werd het Burstner dealerschap overgenomen.

In het winter seizoen van 2010 is de showroom verbouwd, geïsoleerd en verwarmd en is tevens de werkplaats totaal vernieuwd. U kunt nu een ruime keuze campers bekijken in onze showroom van 2000 m2

Contactgegevens:

Printer 31 , 7741 ME Coevorden, Nederland
Tel.: 0524-593700 | Email: info@eurotrek.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.66660, E 52.66660
N 6°43'26", E 6°43'26"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!