Gelderse Camper Centrale

Barneveld, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Eerlijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Dat is wat u van Gelderse Caravan Centrale mag verwachten. Deze begrippen zijn onze kernwaarden, zij vormen de basis voor wat we doen.

EERLIJKHEID
Duidelijke afspraken. Mondeling of schriftelijk. Gelderse Caravan Centrale communiceert wat haar te doen staat en zorgt dat het gebeurt. Daarnaast krijgt u van ons een eerlijk antwoord, ongeacht uw vraag.

BETROUWBAARHEID
Al meer dan dertig jaar verkopen we campers en caravans waarvan vaststaat dat ze u nog jarenlang vakantieplezier zullen verschaffen. Of ze nu nieuw zijn of gebruikt. Onze specialisten in de werkplaats behoren tot de top van Nederland. We durven u dan ook een excellente service te garanderen.

KWALITEIT
Gelderse Caravan Centrale is dealer van Burstner en Hymer campers en Hobby en Dethleffs caravans. Vier merken die garant staan voor topkwaliteit. Onze werkplaats is BOVAG gecertificeerd. Dankzij deze houding is Gelderse Caravan Centrale uitgegroeid tot één van de marktbepalende caravan en camper bedrijven in Nederland.

SHOWROOM
Voelen, ervaren en beleven. Onze stijlvolle showroom nodigt u uit om daar rustig de tijd voor te nemen. We tonen u een groot aanbod caravans en campers. Dit zijn zowel nieuwe modellen als occasions. Neem gerust uw kinderen mee. Zij voelen zich snel thuis in onze speelhoek. Ons team, bestaande uit negen professionals, staat voor u klaar.

Gelderse Caravan Centrale is gevestigd in een modern bedrijfspand op bedrijventerrein de Briellaerd te Barneveld. Vanwege de gunstige ligging aan de snelweg A30 zijn we makkelijk bereikbaar. Er is voldoende parkeergelegenheid.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• hymer

• mei 2019
    GertG

GertG

Geachte meneer GertG, U verdraaid de waarheid en dat wil ik graag even recht zetten. U had geen klacht maar een beschuldiging. U kocht bij ons een occasion camper waar links voor bij aankoop al een beschadiging zat, deze was duidelijk zichtbaar als ook op de foto's op de website. enkele dagen na de aflevering stuurt u een mail dat er een beschadiging zit links voor en dat deze beschadiging bij aankoop er pertinent niet op zat en deze later door ons was veroorzaakt, toen ik middels de foto's kon aantonen dat deze beschadiging er al zat kon een sorry van uw kant er niet vanaf. En vind u het blijkbaar normaal om iemand valselijk te beschuldigen. Ook had u een opmerking over de televisie die op 220 volt werkt, maar na aankoop wilde u een 12 volt toestel en heeft zonder met ons in overleg te gaan een nieuwe gekocht en wilde de rekening door ons vergoed hebben. En u vind het blijkbaar normaal dat zoiets gaat zonder overleg. Ik heb deze zaken allemaal middels mail verkeer vastliggen en vind het jammer dat u op deze manier u gelijk wilt halen. Wij zijn uitermate teleurgesteld in uw handelen, omdat wij de camper keurig in orde aan u hebben afgeleverd en service hoog in ons vaandel staan. Uiteraard blijft u van harte welkom.

• juni 2018

• januari 2018
    klenu

klenu

• januari 2018

We hebben hier in 2017 een nieuwe camper gekocht. Zijn tevreden over de transactie, de behandeling en de afhandeling. Degelijk en no-nonsens bedrijf. Afspraken worden zonder uitzondering nagekomen. Klant staat centraal. Prettig zaken doen. Koffie in showroom kan beter.

Hermanvanvoorst

Hermanvanvoorst