busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

Merken:

Bürstner, Hymer

Eerlijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Dat is wat u van Gelderse Caravan Centrale mag verwachten. Deze begrippen zijn onze kernwaarden, zij vormen de basis voor wat we doen.

EERLIJKHEID
Duidelijke afspraken. Mondeling of schriftelijk. Gelderse Caravan Centrale communiceert wat haar te doen staat en zorgt dat het gebeurt. Daarnaast krijgt u van ons een eerlijk antwoord, ongeacht uw vraag.

BETROUWBAARHEID
Al meer dan dertig jaar verkopen we campers en caravans waarvan vaststaat dat ze u nog jarenlang vakantieplezier zullen verschaffen. Of ze nu nieuw zijn of gebruikt. Onze specialisten in de werkplaats behoren tot de top van Nederland. We durven u dan ook een excellente service te garanderen.

KWALITEIT
Gelderse Caravan Centrale is dealer van Burstner en Hymer campers en Hobby en Dethleffs caravans. Vier merken die garant staan voor topkwaliteit. Onze werkplaats is BOVAG gecertificeerd. Dankzij deze houding is Gelderse Caravan Centrale uitgegroeid tot één van de marktbepalende caravan en camper bedrijven in Nederland.

SHOWROOM
Voelen, ervaren en beleven. Onze stijlvolle showroom nodigt u uit om daar rustig de tijd voor te nemen. We tonen u een groot aanbod caravans en campers. Dit zijn zowel nieuwe modellen als occasions. Neem gerust uw kinderen mee. Zij voelen zich snel thuis in onze speelhoek. Ons team, bestaande uit negen professionals, staat voor u klaar.

Gelderse Caravan Centrale is gevestigd in een modern bedrijfspand op bedrijventerrein de Briellaerd te Barneveld. Vanwege de gunstige ligging aan de snelweg A30 zijn we makkelijk bereikbaar. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Contactgegevens:

Anthonie Fokkerstraat 37 , 3772 MP Barneveld, Nederland
Tel.: 0342-415052 | Email: info@geldersecaravancentrale.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.12923, E 52.12923
N 5°33'52", E 5°33'52"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!