busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud

Hendriksen

Doetinchem / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud

Misschien is het ook u wel eens overkomen dat u een paaltje of laaghangende tak over het hoofd zag. Gevolg: een flinke deuk of kras in uw camper. Geen schande, want het kan iedereen gebeuren. Rijden met een camper is voor velen immers geen dagelijkse bezigheid.

Maar treft het noodlot u, dan is het goed om te weten dat u bij Hendriksen Doetinchem terecht kunt om u camper weer als nieuw te maken. We regelen bovendien de administratieve afhandeling rechtstreeks met uw verzekeraar.

Het Herstel van Schade
Een grote schade kan betekenen dat zelfs een complete zijwand, een deel van de vloer of het dak moet worden vernieuwd. Dergelijke ingrijpende operaties vereisen niet alleen een grote mate van deskundigheid, maar ook een degelijke uitrusting van het bedrijf dat de reparatie uitvoert. Bij Hendriksen Doetinchem bent u daarvoor aan het juiste adres. Net als voor het herstel van kleine deukjes of beschadigingen in de profielwand. Door middel van Profile-Repair kunnen wij dit volledig  onzichtbaar herstellen, dit voorkomt dat de complete camperwand vervangen moet worden.

Bron: www.hendriksendoetinchem.nl

N 6°16'04", E 6°16'04"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!