busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Schadeservice:

NKC Camperschadeservice, RE-CAMP

Aangesloten bij:

BOVAG

Jonkeren en Vos is door de jaren heen uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf die diverse werkzaamheden en diensten kan aanbieden. Voor zowel de zakelijke als particuliere markt hebben wij een aantal interessante diensten en producten. Onze klanten waarderen onze klantvriendelijkheid, deskundigheid en juiste prijsstelling. Voor onze medewerkers gaat geen uitdaging te ver en zij zijn derhalve zeer gemotiveerd, inventief maar vooral zeer deskundig.

Wij voldoen in ruime mate aan het Bovag AMR (Afdeling Mobiele Recreatie) kwaliteitsbeleid in de categorie campers en caravans. Tevens is ons bedrijf Focwa gecertificeerd als camper en caravanschade kwaliteitsservicebedrijf.

Openingstijden:

N 52.65427, E 52.65427
N 6°44'05", E 6°44'05"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!