Jonkeren & Vos Coevorden

Coevorden, Drenthe, Nederland

Over deze locatie

Jonkeren en Vos is door de jaren heen uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf die diverse werkzaamheden en diensten kan aanbieden. Voor zowel de zakelijke als particuliere markt hebben wij een aantal interessante diensten en producten. Onze klanten waarderen onze klantvriendelijkheid, deskundigheid en juiste prijsstelling. Voor onze medewerkers gaat geen uitdaging te ver en zij zijn derhalve zeer gemotiveerd, inventief maar vooral zeer deskundig.

Wij voldoen in ruime mate aan het Bovag AMR (Afdeling Mobiele Recreatie) kwaliteitsbeleid in de categorie campers en caravans. Tevens is ons bedrijf Focwa gecertificeerd als camper en caravanschade kwaliteitsservicebedrijf.

Openingstijden:

Zaterdag
08:30 - 16:00 uur

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• mei 2018
    John-Doe

John-Doe

• oktober 2017

We hebben onze caravan hier ingeruild op onze eerste camper. Vanaf het eerste contact geel prettig geholpen. We hebben de begeleiding hier en de afhandeling van het hele gebeuren als zeer prettig en professioneel ervaren. Zeer deskundig en klantgericht personeel. Hulde daarvoor!,

Wilma en Jan

Wilma en Jan

• september 2017
    ccccc1

ccccc1

• augustus 2017

Wij hebben hier tot tweemaal toe een camper gekocht en alles is keurig afgehandeld, ook eventuele onvolkomenheden worden zonder problemen opgelost. Deskundig personeel, zonder meer een aanrader.

Ruud&Karin

Ruud&Karin