Koopmans Campers

Zelhem, Bronckhorst, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Voor dit bedrijf is nog geen beschrijving toegevoegd.

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• juli 2019
    Hathchi

Hathchi

• september 2018

Wij hebben in 2015 een camper gekocht bij dit familie bedrijf. We zijn uitermate tevreden over dit bedrijf We zijn altijd erg goed geholpen, zozeer zelfs dat we ondanks het feit dat we ruim 100 km van hen vandaan wonen, onze. camper daar in onderhoud hebben.

jwm

jwm

• juni 2017
    Paul-Graafmans

Paul-Graafmans

U heeft schriftelijk aangegeven dat er na 4000 km sprake was van scheve voorbandslijtage (aangedreven wielen). Waar zijn die andere 1000 km gebleven? Niet de verkoper maar de bestuurder is verantwoordelijk voor bandenslijtage tijdens het gebruik. Wij hebben gezamenlijk bij de verkoop vastgesteld dat de banden in goede staat verkeerden maar zeker niet nieuw waren. Zonder enige vorm van overleg diende u na een naar eigen zeggen geslaagde vakantie met uw buscamper die u zeer goed beviel, een rekening in voor het vervangen van 2 voorbanden en bijbehorende werkzaamheden. Dit noem ik brutaal gedrag. Uiteraard gingen wij hier niet op in. Vervolgens begon u mij telefonisch te bedreigen met negatieve publiciteit, algemeen wordt dit beschouwd als crimineel gedrag, daarom noemde ik u een boef. Na een dergelijke wijze van communiceren houdt het op. U gedraagt zich als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en zet hier nu een negatieve beoordeling neer terwijl u zelf wel beter weet.

Koopmans Campers