Oud Gastel, Halderberge, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Mobiledrôme & Partners

Mobiledrôme & Partners is een van de weinige full service camper dealers van Nederland.

Onze fantastische nieuwe showroom bij Roosendaal (West Brabant) toont een compleet assortiment nieuwe en tweedehands campers onder één dak. In alle rust kunt u alle populaire camper typen en camper merken bekijken. Onze ervaren adviseurs helpen u de keuze te maken uit de vele modellen en indelingen, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw nieuwe camper perfect aansluit op uw specifieke wensen en situatie.

Naast verkoop van nieuwe en gebruikte campers, kunt u ook bij Mobieldrôme & Partners terecht voor onderhoud of reparaties aan uw camper en voor het huren van campers! Bekijk de website van Mobiledrôme & Partners voor een compleet overzicht van het aanbod en de diensten.

Openingstijden:

Showroom   Werkplaats
Maandag Gesloten Maandag Op afspraak
Dinsdag 09.00 - 17.30 uur Dinsdag 09:00 - 16.30 uur
Woensdag 09.00 - 17.30 uur Woensdag 09:00 - 16.30 uur
Donderdag 09.00 - 17.30 uur Donderdag 09:00 - 16.30 uur
Vrijdag 09.00 - 17.30 uur Vrijdag 09:00 - 17:00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur Zaterdag Gesloten

Zowel showroom als werkplaats zijn op zondag gesloten
Voor speciale openingstijden en koopzondag, kijk op www.mobiledrome.nl/contact/openingstijden/

CamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• mei 2020
    Robert&Will

Robert&Will

• oktober 2019

Voor een relatief kleine reparatie de moeite genomen om het onderdeel te vinden. Daarna op korte termijn afspraak mogelijk om herstelling uit te voeren, waarbij rekening gehouden werd met onze plannen om voor aanvang van volgende reis reparatie gereed te hebben. Prima service geleverd.

jackann

jackann

• oktober 2019
    Arnold2018!

Arnold2018!

• september 2019

2e hands camper gekocht, erg goed geholpen door de verkopers, de camper werd erg schoon opgeleverd, alle bijzonderheden zonder probleem opgelost, assortiment aan campers erg groot keuze genoeg, wij zijn erg tevreden en een aanrader als je een nieuwe of gebruikte camper wil kopen.

fredvandenbergh

fredvandenbergh

• mei 2019

Ik ben uitstekend geholpen bij enkele storingen juist voor vertrek. Hoewel al net buiten de garantieperiode was de service gratis. Prima zaak!

coj

coj