busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Multicampers Wageningen

Wageningen / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Welkom bij Multicampers Wageningen BV!

Wij zijn een klein familie bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in de verkoop en het onderhoud van Volkswagen (Westfalia) campers. We hebben gemiddeld 25 à 30 kampeerauto's op voorraad. Zowel T3, T4, T5 als T6.
Voor camper accessoires kunt u ook bij ons terecht. Daarbij moet u denken aan bijvoorbeeld camper tenten en luifels maar ook aan handige opbergtassen, topdekmatrassen, enz, enz.

Het is bij ons ook mogelijk om bij de aanschaf van een kampeerauto uw oude camper, personenauto of caravan voor een schappelijke prijs in te ruilen.

En als enige in Nederland geven wij 1 jaar (of tot 20.000 km) garantie op bijna al onze campers!

Voor dit bedrijf is nog geen beschrijving toegevoegd.

Contactgegevens:

Industrieweg 10 , 6702 DR Wageningen, Nederland
Tel.: 0317-423785 | Email: info@multicampers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 51.96326, E 51.96326
N 5°39'19", E 5°39'19"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!