Multicampers Wageningen

Wageningen, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Welkom bij Multicampers Wageningen BV!

Wij zijn een klein familie bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in de verkoop en het onderhoud van Volkswagen (Westfalia) campers. We hebben gemiddeld 25 à 30 kampeerauto's op voorraad. Zowel T3, T4, T5 als T6.
Voor camper accessoires kunt u ook bij ons terecht. Daarbij moet u denken aan bijvoorbeeld camper tenten en luifels maar ook aan handige opbergtassen, topdekmatrassen, enz, enz.

Het is bij ons ook mogelijk om bij de aanschaf van een kampeerauto uw oude camper, personenauto of caravan voor een schappelijke prijs in te ruilen.

En als enige in Nederland geven wij 1 jaar (of tot 20.000 km) garantie op bijna al onze campers!

Voor dit bedrijf is nog geen beschrijving toegevoegd.

Camperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken
  • Uitgebreide filtermogelijkheden
  • Industrieweg 10

6702 DR, Wageningen, Nederland

Map
  • 0317-423785

• info@multicampers.nl

• augustus 2018

Al 3 campers gekocht bij Multicampers Altijd goede service. Theo en Ted laten je niet in de steek!

John-Doe

John-Doe

• mei 2018

al 30 jaar koop ik hier mijn VW California's, meestal 2 jaar jong, altijd super service, thanks

PJ-de-Ruiter

PJ-de-Ruiter

• april 2018

Ted heeft voor ons een Hymer camper ingekocht in Duitsland en de import afgehandeld. Dit alles perfect en volgens afspraak geregeld. Kortom, een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Peter-en-Mieke-Raadschilders

Peter-en-Mieke-Raadschilders

• januari 2018

In 2011 hebben we een HRZ camper uit Duitsland laten importeren omdat we iets meer comfort nodig hadden dan de standaard VW campers die door deze firma gelevert worden en zijn tot op heden zeer tevreden over deze camper en de geleverde service.

Ben-Luberti

Ben-Luberti

• december 2017

Zeer deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Hebben het woord service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Denken mee in oplossingen, en niet in problemen.

A.J.-de-Rooy

A.J.-de-Rooy