TOP Caravan & Camper Service

Warmenhuizen, Schagen, Noord-Holland, Nederland

Over deze locatie

Altijd op zoek naar verbetering. Altijd blijven leren. RPR Camper & Caravan Service wil een voorloper zijn en vooral ook blijven als het gaat om het onderhoud en het schadeherstel van campers, caravans en aanhangwagens. Onze monteurs hebben niet alleen elk meer dan twintig jaar ervaring in het vak, maar zij hebben vooral ook de drive dagelijks het beste uit zichzelf te halen. Hun vak is hun passie. Voor zichzelf én voor onze klanten. Iedereen binnen RPR beseft heel goed dat ons succes te danken is aan hen. RPR staat dan ook niet alleen voor kennis en ervaring, maar bovenal voor service.

De visie van ons bedrijf en de wijze waarop wij die invullen heeft geresulteerd in een vruchtbare samenwerking met Omnia Camper & Caravan Specialisten. Bij dit overkoepelende platform is een klein aantal zorgvuldig gescreende schadeherstellers in de camper- en caravanbranche aangesloten. Elk van de Omnia-leden geniet schadesturing van de Nederlandse verzekeraars, zodat u weet dat uw kostbare reparatie aan uw camper of caravan bij RPR hoogstwaarschijnlijk gedekt is.

Bron: www.topcaravanencamperservice.nl/

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

goed en betrouw baar

Huugniels1!

Huugniels1!

• september 2017

Rpr is mooi bedrijf met een persoonlijke aanpak wat ik zeer op prijs stel. Maar ook vakkundig en snel met een goed gevoel voor service. Al met al zeer tevreden !

Gerard-koks-senior

Gerard-koks-senior

• september 2017
    Vliegwiel

Vliegwiel

• maart 2017

Diverse keren onderhoud en aanpassingen laten verrichten aan onze TEC camper bij deze klantvriendelijke en kwalitatief goede firma. Mocht er tijdens de werkzaamheden toch iets niet helemaal naar wens verlopen wordt dit zonder discussie verholpen. Voor mij een echte aanrader.

Peter-Stoot

Peter-Stoot