busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Spang Campers

Hoogeveen / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Ons bedrijf is opgericht in 2002. Wij richten ons op de ìn- en verkoop van jonge gebruikte campers in een nette tot nieuwstaat! Doordat wij onze bedrijfsvoering eenvoudig houden en de kosten laag, kunnen wij onze campers tegen scherpe concurrerende prijzen aanbieden. Uiteraard worden onze campers geleverd inclusief een nieuwe APK, uitgebreide campercheck, onderhoudsbeurt en garantie.

Spang Campers is begonnen in Hollandscheveld op zo'n 3 kilometer vanaf de huidige locatie. In 2013 zijn wij verhuisd naar Stephensonstraat 98 te Hoogeveen. Ons bedrijf is centraal gelegen op ruim één kilometer afstand van de rijksweg A28. U kunt hier onze campers bezichtigen op ons showterrein buiten van zo'n 2.500 m2 en in onze showroom van bijna 1.000 m2. Bij slecht weer proberen wij zoveel mogelijk campers binnen te zetten, zodat het bezichtigen van de campers niet aan de weersinvloeden onderhevig is. Mocht een camper die u wilt komen bezichtigen bij slecht weer toch buiten staan, dan zetten we die graag voor u binnen! Dit alles natuurlijk geheel vrijblijvend op een gezellige en ongedwongen manier. De koffie staat klaar!

Bent u nieuwsgierig geworden? Kom dan ook eens kijken aan de Stephensonstraat 98 te Hoogeveen. Misschien leuk te combineren met een weekendje weg? Leuke camperplekken en (boeren)campings in de regio in overvloed!

Namens de familie Spang en onze medewerkers,
Tot ziens bij Spang Campers!

Onze openingstijden:
Maandag 11:00 tot 17:00 uur
Dinsdag op afspraak geopend*
Woensdag 10:00 tot 17:00 uur
Donderdag op afspraak geopend*
Vrijdag 10:00 tot 17:00 uur
Zaterdag 10:00 tot 17:00 uur
Zondag gesloten

*De dinsdag en donderdag zijn onze ophaal- en inkoopdagen. Wilt u ons op deze dagen bezoeken? Geen probleem maar maak even een afspraak om teleurstelling te voorkomen.

Wilt u ons buiten de openingstijden bezoeken? Geen probleem, we laten u graag onze campers op afspraak zien.

Contactgegevens:

Stephensonstraat 98 , 7903 AW Hoogeveen, Nederland
Tel.: 0528-850306 | Email: info@spangcampers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.72797, E 52.72797
N 6°31'50", E 6°31'50"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!