busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Taekema Campers B.V.

Gorredijk / Friesland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

Taekema campers B.V. Wij zijn een jong en dynamische bedrijf en sinds 2009 gespecialiseerd in het aanbieden van betaalbare campers. Er is een doorlopend en ruim assortiment campers op voorraad tegen de scherpste prijzen. onze voorraad bestaat gemiddeld uit 50 campers en de website is altijd up to date.

Taekema Campers is de leverancier van vakantieplezier en daarom vinden wij het belangrijk om onze campers af te leveren met een apk, campercheck en garantie.
Ons bedrijf in Gorredijk is heel goed te bereiken en wij liggen centraal in het noorden ten aanzien van Drachten, Leeuwarden, Heerenveen en Groningen.

U bent van harte welkom in onze nieuwe showroom van ruim 1000 vierkante meter, of bekijk ons camperaanbod op de website voor meer informatie.

Taekema Campers was recent op RTL 4 te bewonderen, hierbij de link:  www.youtube.com/watch?v=-RS_gt4_oNQ

Contactgegevens:

De Werf 32 , 8401 JE Gorredijk, Nederland
Tel.: 0513-490304 | Email: info@taekemacampers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 53.00914, E 53.00914
N 6°02'47", E 6°02'47"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!