busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Stallingen

Vrijheid Campers

Urk / Flevoland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Stallingen

Welkom bij Vrijheid Campers op Urk. Bent u op zoek naar een exclusive nieuwe of juist naar een keurige jong gebruikte camper, breng dan eens een bezoekje aan Urk. Bij ons staan doorgaans 5 nieuwe modellen van het merk Pilote en Le Voyageur opgesteld en daarnaast een kleine 15 jong gebruikte campers. Ons bedrijf kenmerkt zich door haar persoonlijke benadering waarbinnen wij streven naar een langdurige samenwerking met onze klanten.

Vrijheid Campers is Premium dealer voor de kwaliteitsmerken  "Pilote" en "Le Voyageur"  Naast deze nieuwe merken zijn wij gespecialiseerd in jong gebruikte campers van met name de merken Burstner, Adria en Hymer. Voor deze merken kunt u ook voor onderdelen bij ons terecht.

Onze openingstijden:

Zondag: gesloten
Maandag & dinsdag: op afspraak
Woensdag: 09:00 - 18:00
Donderdag: 09:00 - 18:00
Vrijdag: 09:00 - 19:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00

Op alle avonden, behalve zondag, is het mogelijk om Private te shoppen. Maak met ons een afspraak!

NIEUW NU OOK CAMPERSTALLING VANAF 01-04-2018

N 52.65587, E 52.65587
N 5°36'25", E 5°36'25"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!