Wisselink Caravans en Campers Lichtenvoorde

Lichtenvoorde, Oost Gelre, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Wisselink Caravans en Campers bestaat ondertussen al 25 jaar! Opgericht in 1998 door Ron Wisselink, voor het inkopen en verkopen van gebruikte caravans en campers. Vier jaar later in 2002 besloot zoon Jurjen Wisselink zich hier ook bij te voegen en gingen beide heren fulltime aan de slag. in 2003 heeft Wisselink een nieuwe showroom gebouwd en in 2005 een nieuwe werkplaats, waarvoor hierna ook al snel het BOVAG certificaat in huis kwam.

Tegenwoordig bestaan onze hoofdactiviteiten voornamelijk uit inkoop en verkoop van jong gebruikte caravans en campers, onderhoud, accessoires montage, reparatie en schadeherstel van alle merken. Hiervoor werken in Lichtenvoorde inmiddels 8 monteurs onder leiding van onze Chef Werkplaats, Raymond. De verkoop wordt gevoerd door Juul, Niek Nick, Maik en Chiel. Waarvan Juul hoofd verkoop is, Niek hoofd inkoop en Chiel samen met Sascha verantwoordelijk is voor onze wasplaats, met hun eigen team van 11 caravan en camper wassers. Die ervoor zorgen dat onze voertuigen er hier netjes bij staan en uw nieuwe caravan of camper schoon en fris wordt afgeleverd. Daarnaast heeft Sascha ook de leiding over de marketing afdeling. Ten slotte dan nog twee dames voor de administratie en een viertal chauffeurs wie dagelijks vele kilometers afleggen, onder andere om uit binnenland en buitenland ingekochte caravans en campers op te halen.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!