busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Camperonderhoud

ABC Mobile

Meeuwen-Gruitrode / Limburg [B] / Limbourg [B] / België

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Camperonderhoud

Merken:

Carado, Hymer, Hymer Car

Welkom bij ABC Mobile!

Indien u op zoek bent naar een nieuwe of tweedehands camper bent u bij ABC Mobile op de juiste plaats. Wij zijn een officiële verdeler van HYMER en CARADO maar verkopen tevens tweedehands motorhomes en allerhande accessoires.

Onze focus ligt altijd op de individuele behoefte van de klant. We zijn dan ook bekend om onze degelijke service voor en na verkoop, kwaliteitsmotorhomes, gekwalificeerd personeel voorzien van constante bijscholing en grote kennis van zaken door maar liefst 20 jaar ervaring,…

KOM LANGS! En overtuig uzelf. Laat ons toe om uw droomvakantie waar te maken en kies voor ABC Mobile.

Wij verheugen ons nu al op uw bezoek!

Waarom kopen bij ABC Mobile?

Over ons
We zijn een familiebedrijf met maar liefst 20 jaar ervaring. Door onze familiale aanpak zijn we
allemaal zeer gepassioneerd bezig met de motorhomewereld. Zo zitten we ook in het bestuur van een motorhomeclub in Limburg. We zijn dus zeker thuis in het motorhomegebeuren waardoor we u, als klant, perfect kunnen aanvoelen.

Klant is áltijd koning
We dragen onze klanten hoog in het vaandel. Als klant wordt u steeds persoonlijk en vooral
vriendelijk benaderd, niet alleen bij de verkoop maar ook bij de service achteraf. Om onze klanten te bedanken voor hun vertrouwen, organiseren we voor hen jaarlijks een gratis evenement

Duitse TOP- mobilhomes
We staan erop uitsluitend kwaliteitsvolle mobilhomes af te leveren, daarom verkopen we Hymer en Carado. Zij staan garant voor Duitse TOP- kwaliteit. Hymer en Carado hebben al 60 jaar ervaring in het vak en dit merkt u niet alleen aan de sublieme kwaliteit maar ook aan het prachtig design. Naast nieuwe mobilhomes kan u ook bij ons terecht voor diverse tweedehands mobilhomes van alle merken, steeds geleverd na een uitgebreid nazicht!
Professionele montage accessoires
Om uw mobilhome compleet uit te rusten naar uw wens, staan we steeds voor u klaar. Dankzij ons ervaringsdeskundig advies hebt u, als klant, steeds een duidelijk beeld van wat er mogelijk is voor uw mobilhome. De montage gebeurt steeds nauwkeurig en met een degelijke afwerking. Door onze expertise zijn we niet gelimiteerd tot Hymer en Carado maar kunnen we ook een degelijke montage garanderen op alle andere merken.

Regelmatige bijscholing
Stilstaan is achteruitgaan. Daarom gaan we regelmatig op bijscholing om op de hoogte te blijven van alle nieuwe technieken en evoluties in de mobilhomewereld.

Contactgegevens:

Fabriekstraat 5 , 3670 Meeuwen-Gruitrode, België
Tel.: 0032-11571555 | Email: Anthony@abcmobile.be | Website camperlocatie

GPS:

N 51.10321, E 51.10321
N 5°31'49", E 5°31'49"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!