busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperonderhoud

CTM Motorhomes

Berlaar / Antwerpen / Anvers / België

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperverhuur, Camperonderhoud

Bij CTM Motorhomes vindt u motorhomes van diverse merken. U kan er een motorhome van Eura Mobil, Kentucky, Karmann of Fleurette kopen. Ook wanneer u een motorhome wilt huren, bent u bij CTM aan het juiste adres. Dankzij onze jarenlange ervaring en opgebouwde kennis zijn we in staat u een complete service te bieden.

We beschikken over een ruime, moderne werkplaats waar onze vakmensen het onderhoud, herstellingen en alle mogelijke ombouwingen uitvoeren. Onze werkplaats is uitgerust voor het inrichten van bestelwagens en vrachtwagens.

Bron: www.ctmmotorhomes.be

N 51.08634, E 51.08634
N 4°38'39", E 4°38'39"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!