busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperaccessoires

BBA techniek

Duiven / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperaccessoires

Specialist in technische accessoires

BBA techniek is een groothandel, gespecialiseerd in technische accessoires voor (inbouw in) toercaravans, chalets, stawagens, campers, paardentrailers en boten. Wij stellen hogen eisen aan de kwaliteit en functionaliteit van onze producten en kunnen (bijna) altijd leveren uit voorraad.

Levering uitsluitend via de camper-/caravandealers

Ons brede assortiment omvat onder andere accu's, omvormers, beveiliging, inverters, laders, verwarmingssystemen, bedieningspanelen, watervoorzieningen, boilers, verlichting, navigatie-apparatuur, zonnepanelen enzovoort. Daarnaast bieden wij de vakhandel een compleet programma aan van montageproducten zoals kabels, zekeringen, adereindhulzen, lijmen, kitten, onderlegrubbers en dergelijke. Als particulier kunt u bij ons op de website producten bekijken en deze dan via uw (eigen) camperdealer bestellen. En het spreekt vanzelf dat al onze producten voldoen aan de hoogste normen op het gebied van kwaliteit en veiligheid.

Reparatie- en testservice

Naast onze groothandel beschikken wij eveneens over een moderne werkplaats waar wij niet alleen reparaties aan niet-merkgebonden elektronische apparatuur kunnen verrichten, maar desgewenst ook de elektrische installatie van de caravan en of camper uitvoerig kunnen testen en herstellen. Ook hier geldt dat particulieren reparaties en voertuigen uitsluitend via de vakhandel kunnen aanbieden.

Dealer shows

BBA techniek is ook regelmatig op dealershows te vinden om uitleg te geven over hun producten. U kunt op de beurskalender op de website van BBA techniek zien op welke shows wij aanwezig zullen zijn. Tijdens deze shows hebben wij de nieuwste producten mee, deze kunt u op dat moment direct kopen.

Contactgegevens:

N 6°00'48", E 6°00'48"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!